piątek, 10 lutego 2017

Cel projektu

Problem główny

Celem naukowym realizowanego projektu jest identyfikacja i ocena czynników ukrytych jakości usług wpływających na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z usług świadczonych przez urzędy miejskie i opracowanie innowacyjnego modelu tych czynników.

Cele poznawcze realizowane w projekcie:
  • Określenie poziomu jakości obsługi klienta niepełnosprawnego która świadczona jest przez urzędy miejskie. 
  • Wyznaczenie zmiennych mających największy wpływ na poziom jakości obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędach miejskich. 
  • Identyfikacja czynników ukrytych obsługi klienta niepełnosprawnego w urzędach miejskich przy wykorzystaniu ekstrapolacyjnej analizy czynnikowej. 
  • Zbadanie różnic pomiędzy jakością postrzeganą a oczekiwaną przez osoby niepełnosprawne w administracji samorządowej. 
  • Określenie wielowymiarowego modelu zależności między jakością postrzeganą obsługi klienta niepełnosprawnego a rodzajem niepełnosprawności. 
  • Zbadanie różnic pomiędzy jakością obsługi oczekiwaną przez klienta niepełnosprawnego a percepcją oczekiwań klienta niepełnosprawnego przez kierownictwo urzędu

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obsługa klienta bez znaczenia czy jest to placówka publiczna czy firma prywatna jest bardzo ważnym aspektem. Tym bardziej przy dzisiejszym nasyceniu konkurencji. Ważne jest aby wybrać do tego dobry system CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy który na pewno pomoże firmie w lepszym zarządzaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy projekt zakłada jakiś cel i tak już jest, W końcu jeśli jesteśmy na etapie planowania np. inwestycji musimy określić sobie cel. Tak samo gdy używamy oprogramowania do kosztorysowania https://www.connecto.pl/program-do-kosztorysowania/ to w takim przypadku również zakładamy jakiś cel np. maksymalnych kosztów.

    OdpowiedzUsuń